Xodimlarni boshqarish

Kichik va o’rta korxonalar uchun inson resurslari muhim omildir. Tashkilotning kelejagi tadbirkorlik guruhining ahilligi va professionalligiga bog’liq. Bu masalani yechish uchun tadbirkorlik tuzilmalariga va kichik korxonalarga xodimlarni boshqarish bo’yicha mutaxassislar zarur.

O’quv kurslari maqsadga erishish va biznesning natijaviyligini oshirishga qaratilgan mavjud bo’lgan mehnat haqini berish tizimini takomillashtirish imkonini beradi.

Ushbu dasturda ta’lim oluvchi talabalar quyidagilarni o’rganadilar:

  • tarix, falsafa, mantiq, huquqshunoslik, jamiyatshunoslik, psixologiya, chet tili, rasmiy muloqot, iqtisod;
  • matematika, statistika, axborot texnologiyalari, boshqaruv tizimlari tadqiqoti, operatsiyalar tadqiqoti, tizimli tahlil, boshqaruvga oid qarorlarni qa’bul qilish uslublari.

O’qish jarayonida alohida e’tibor menejment nazariyasiga, loyihalar boshqaruviga, sarmoya menejmenti, hisob va tahlil, moliya menejmenti, biznes-jarayonlarni modellashtirish, sarmoyaviy tahlil fanlariga beriladi.

Maxsus fanlar dasturiga quyidagilar kiradi:

  • inson resurslarini boshqarish, strategik menejment, biznes-jarayonlarni modellashtirish, logistika, rasmiy kommunikatsiyalr, reklama asoslari, sifat boshqaruvi;
  • tadbirkorlik asoslari, tashkilotning moliya-xo’jalik faoliyatining tahlili, soliq va soliqqa tortilish, biznes-rejalashtirish.

Xohish asosida xodimlarni rivojlantirish va o’qitish, muammoshunoslik, xodimlarni boshqarish srategiyasi, tashkiliy loyihalashtirish, liderlik, mehnat huquqi, mehnat haqini tashkil qilish va me’yorga keltirish, boshqaruvning hujjatlashtirish bian ta’minlash asoslari va boshqa fanlar o’tiladi.

Ta’lim natijasida bitiruvchi:

  • tadbirkorlik tuzilmalari doirasida kadrlarning qidiruvi, baholanishi, rivojlanishi vazifalarini amalga oshishini tashkil qiladi;
  • kadrlar siyosatini, inson resurslarini boshqarish sohasi strategiyasini ishlab chiqadi va amalga oshiradi;
  • Ta’lim, guruhlar tuzish, kadrlarni attestatsiyadan o’tqazish, tashkiliy rivojlanish loyihalarini rejalashtiradi va amalga oshiradi.
  • Motivatsiya tizimlarini ishlab chiqadi va joriy qiladi, xodimlar sodiqligini oshiradi;
  • Kichik va o’rta korxonalarda kadrlar hujjatlashuvi jarayonini tashkil qiladi.

Ishga joylashmoq

Bu dastur bo’yicha o’qishni tugatgan bitiruvchilar tadbirkorlik tuzilmalarida, kichik va o’rta korxonalarning xodimlar bo’limida, xodimlarni o’qitish va rivojlantirish bo’limlarida, konsalting, trening, tadqiqot va tahlil bilan shug’ullanuvchi kompaniyalarda va xodimlar qidiruvi bilan shug’ullanuvchi agentliklarda quyidagi lavozimlarda muvaffaqiyatli ishlaydilar:

  • xodimlar hisobi, o’qitish va tashkiliy jihatdan rivojlanish murtaxassisi, rekruter, tahlilchi, maslahatchi;
  • xodimlar bo’limi, xodimlarni o’qitish va rivojlantirish loyihalari rahbari

Примерный учебный план

Посмотрите примерный учебный план программы BBA: Управление персоналомпримерный учебный план BBA: Управление персоналом


O’qitish davomiyligi:
2,5 dan 4,5 yilgacha.

Abiturientlarga talablar:
O’rta (to’liq) umumiy ta’im (11 sinf) haqidagi attestat yoki o’rta professional ta’lim haqidagi diplom (tehnikum yoki kolledj). Zaruriyat tug’ilganda, YaDI natijalari taqidm etilishi.

Diplomlar:
“Xodimlarni boshqarish”dasturida ta’lim olgach va diplom loyihasini himoya qilgach, siz quyidagi ikki diplomga ega bo’lasiz:

  1. RF ning davlat namunasidagi bakalavr diplomi
  2. Xalqaro namunadagi biznes boshqaruvi (BBA) bakalavriga ega bo’lganlik haqidagi diplom hamda chet el tashkilotlariga taqdim etilishi uchun qo’shimcha tarjima yoki rasmiylashtirisni talab qilmaydigan ingliz tilidagi umumiy evropa ilovasi (Diploma Supplement).

O’qitish shakllari va qiymati:

Dam olish kunidagi sirtqi shakl DOT ni qo’llash bilan sirtqi shakl
79 000 rub.
(120 000 rub.)*
120 000 rub.
33 900 rub.
(55 900 rub.)*
55 900 rub.

*Narhlar [check_your_javascript_for_see_date_and_project]

Qiymat 1 o’quv yili uchun ko’rsatilgan;
36 oygacha, 0% dan boshlanadigan birlamchi badal bilan ta’lim kreditining ehtimoli bor.

Яндекс.Метрика