MBA Brending va reklama

Jamiat bilan aloqalar sohasi kabi hech professional soha jamiyatdagi o’zgarishlarga bu qadar tez e’tibor bermaydi. Kompaniyaning marketing kommukisiyalarini professional tarzda boshqarish muammosi hozirgi paytda juda ham dolzarb. Ayrim paytda biz o’z reklamamizni joylashtirish yoki PR-kapmaniyani o’tkazish samaradorligini, hamda pul mablag’larini sarflashning rasionalligini baholashda qiyinchilik ko’ramiz. Oldinga surish bo’yicha muvaffaqiyatli kampaniyalar har doim yagona ijodiy konsepsiya va menedjmentning yuqori darajasida asoslanadi.

Moscow Business School taqdim etayotgan MBA “Brending va reklama” dasturi o’z ichiga biznesni rivojlantirishning zamonaviy asboblarini o’rganishni oladi: reklama, PR-kampaniyalar, brend-menedjment, Media Relations tehnologiyalari (press bilan aloqa).

O’qish jarayoni natijasida siz:

  • Uzoq muddatli investisiyalar va qisqa muddatli natijaning baholanishini marketing tadbirlarni o’tkazish natijasida qanday qilib moslashtirishni o’rganasiz;
  • Buyudjet istiqbollarini baholash va rejalashtirishning ob’yektiv usullarini egallayasiz;
  • Brend-menedjmentning asosiy konsepsiyalari va asboblarini o’rganib chiqasiz;
  • Marketing tadbirlarni rejalashtirish va ularni byudjetlash bo’yicha professional tavsiyalarga ega bo’lasiz;
  • Reklama va PR-kampaniyalarning samaradorligini baholashni ularni o’tkazishning turli bosqichlarida o’tkazsihni o’rganasiz;
  • Byudjetni sarflab, yangi loyihalarni amalga oshirishga qo’shimcha byudjetlarga ega bo’la olasiz;
  • Diplom loyihasi ustida ishlash davomida kompaniyada brend-menedjment va reklama tizimini mukammallashtira olasiz.

Ushbu o’quv dasturini tanlash kimga tavsiya etiladi?

  • Reklama va PR xizmatining rahbarlariga;
  • Reklama va PR bo’yicha yetakchi mutahassislarga;
  • Marketing-reklama rejalashtirish, byudjetlash va reklama hamda marketing tadbirlarni samaradorligini baholashga javobgar bo’lgan mutahassislar;
  • Tijorat direktorlari va marketing bo’yicha direktorlar.

Abiturientlarga talablar:

  • Tugallangan oliy ma’lumot;
  • 2 yildan ortiq ish tajribasi.

Diplom

Sohali MBA dasturi bo’yicha o’quv jarayoni nihoyasiga yetgach, va diplom loyihasi himoya qilingach, har bitta bitiruvchi ikkita diplomga ega bo’ladi:

  1. Qo’shimcha (oliyga) ma’lumot to’g’risidagi diplom, “Ish yuzasidan boshqarish masteri – Master of Business Administration (MBA)” qo’shimcha malakaning berilganligini tasdiqlaydi;
  2. Ingliz tilidagi UNESCO logotipli Master of Business Administration darajasi berilganlik to’g’risidagi diplom hamda diplomga umumyevropalik ilova (Diploma Supplement), horijiy tashkilotlarda taqdim qilinishi uchun qo’shimcha tarjima yoki notarial tasdiqlanishi kerak emas.

O’quv shakli va narxi:

MTTni qo’llash bilan sirtqi shakl Sirtqi dаm оlish kunlаri guruhidа
Mоskvаdа 2-tа kunduzgi sеssiya bilan
149 000 rub.
(219 000 rub.)
219 000 rub.
219 000 rub.
(269 000 rub.)
269 000 rub.

O`qitish narhiga to`liq (2 yil) o`qitish kursi kiradi, qo`shimcha to`lovlar yo`q;
Boshlang`ich badali 0% bo`lgan 36 oygacha ta’lim kreditini olish mumkin.

Яндекс.Метрика