Reklama va PR (targ’ibot)

XXI asrning yetakchi biznes tuzilmalari aynan o`z mahsulotlarini to`g`ri reklama qila olish, uni to`g`ri targ`ib etish ularga shiddat bilan o`zgarib borayotgan biznes muhitida halqiluvchi ustunlikni bera olishini yaxshi tushunadilar. Aynan shunign uchun ham mahsulotlarni to`g`ri reklama qilinishini ta`minlash, buning uchun eng samarali yo`llarni tanlash — bu nafaqat marketing qismlaring balki boshliqlarning ham muhim vazifalariga aylanmoqda, aynan shuning uchun ba`zi korxonalarda alohida tashkiliy birliklarga ham aynan mahsulotlarning reklama va targ`ibot ishlari bilan shug`ullanadigan maxsus guruhlar ajratiladi.

Moscow Business School va Moskva Texnologik Instituti MBA Advertising&PR dasturini sizga tavsiya qiladi. Bu dasturning asosiy maqsadi — aynan haridorlar va boshqa o`rganlar(davlar o`rganlari, hozirgi va mo`ljaldagi investorlar va boshqalar) bilan marketing aloqalarini o`rnatish bilan shug`ullanadigan hodimlarning malakalarini oshirish.

O’qish jarayoni natijasida siz:

  • O`z vakolatlaringizga tegishli bo`lgan masalalarni hal qilishga dasturiy yondasha olasiz
  • Internet rivojlanishi va insonlarning didi o`zgarishini hisobga olgan holda marketing aloqalar dasturini yanada mukammalashtirishni o`rganib olasiz
  • PR–strategiyasi va PR–taktikasiga bog`liq bo`lgan malakalaringizni oshirasiz
  • Marketing dasturining qanchalik samarador ekanligini baholashni hamda media vositalarini ishlatish rejasini tuzishni va baholashni o`rganib olasiz
  • OKompaniyangizning targ`ibot dasturini yanada mukammalashtira olasiz
  • PR va GR tadbirlarni tashkillashtirishga dasturiy yondashishni o`rganib olasiz
  • Yuqori malakali, kreativ va samarali jamoani to`plashni va ularni ishga qanday qilib qiziqtirishni bilib olasiz
  • Marketing sohasiga oid bo`lgan hamkasblaringiz va mutahassislarning tajribalarini o`rganib chiqasiz

Ushbu dasturni tanlash kimlarga tavsiya etiladi?

  • Reklama va PR sohasida ishlovchi menejer va boshqaruvchilarga
  • Brend menejerlariga
  • Jamoatchilik bilan o`rnatish bo`yicha menejerlarga
  • Reklama va media agentliklari, bundan tashqari bo`lim boshqaruvchilariga

O`qitish muddati va o`quv rejasi

“Reklama va PR” ixtisosligiga MBA Professional dasturi bo`yicha o`qitish muddati 2 yil. O`qitish jarayonida 14 ta bazoviy modul, shuningdek qo`shimcha maxsus qism o`rgatiladi.

Аbituriеntlаrgа tаlаblаr:

  • Tugаllаngаn оliy tа`lim (bakalavriat, mutahassislik yoki magistratura);
  • Ikki yildаn оrtiq mеhnаt tаjribаsi.

Diplomlar:

Konsalting mutahassisligi bilan MBA professional dasturi bo'yicha o'qish jarayoni nihoyasiga yetgach, hamda diplom loyihasi himoya qilingach, har bitta bitiruvchi ikkita diplomga ega bo'ladi:

  1. «Ish yuzasidan boshqarish masteri — Master of Business Administration (MBA)» qo'shimcha kvalifikasiyaning berilganini tasdiqlovchi qo'shimcha (oliy) ma'lumotga diplom;
  2. Chet el tashkilotlarda taqdim etish uchun qo'shimcha tarjima qilinishi yoki notarial tasdiqlanishi kerak bo'lmagan Master of Business Administration darajasining berilganligi to'g'risidagi ingliz tilidagi xalqaro diplom, hamda diplomga umumyevropalik ilova (Diploma Supplement)

O’quv shakli va narxi:

MTTni qo’llash bilan sirtqi shakl Sirtqi dаm оlish kunlаri guruhidа
Mоskvаdа 2-tа kunduzgi sеssiya bilan
149 000 rub.
(219 000 rub.)
219 000 rub.
219 000 rub.
(269 000 rub.)
269 000 rub.

O`qitish narhiga to`liq (2 yil) o`qitish kursi kiradi, qo`shimcha to`lovlar yo`q;
Boshlang`ich badali 0% bo`lgan 36 oygacha ta’lim kreditini olish mumkin.

Яндекс.Метрика