Marketing va sotuvlar

Bugungi kunda tijorat bo`lim boshliqlariga, bu faqat marketing yoki faqat sotuvlar bilan shug`ullanadigan bo`lim bo`ladimi, yoki bu ikkala funksiyani birlashtirgan yirik bo`linma bo`ladimi, alohida ko`nikma va vakolatlarni tizimlashtirish yetishmaydi. Jumladan, marketing bo`yicha mutaxassislar sotuvlar bo`yicha mutaxassislarning mas’uliyatlari sohasini, va aksincha sotuv bo`yicha mutaxassislar marketing bo`yicha mutaxassilarning mas’uliyati sohasini yaxshi bilishlari kerak. Uaqat kompleks yondashuv qo`llangan holdagina siz zamonaviy raqobat muhitda samarali ishga erishishingiz mumkin.

Moscow Business School va Moskva texnologiya instituti MBA Marketing and Sales dasturini taklif etib, uning maqsadi — ham marketing sohasida, ham sotuvlar sohasida ishlay oladigan rahbarlar va menejerlarni tayyorlashdan iborat. Mazkur dastur o`z bilim va ko`nikmalaringizni takomillashtirish, zamonaviy samarali uslullarni qo`llash va vaziualarni tezkor hal etishda yordam beradi.

O’qish jarayoni natijasida siz:

  • Sotuvlar bo`limi xususiyatlarini hisobga olgan holda uzoq muddatli marketing rejalashtirish, marketing vaziualarni boshqarish va amalga oshirish ko`nikmalariga ega bo`lasiz
  • Marketing maqsad va vaziualarini tushungan holda sotuvlarni boshqarishga yangi yondashuvlarni qayta ko`rib chiqasiz va o`zlashtirib olasiz;
  • Kompaniyada marketing va sotuvlarni boshqarishga kompleks yondashuvni qo`llab vaziyatning o`zgarishini oldindan ayta olishni o`rganasiz;
  • Kompaniyangiz uchun sotuvlar strategiyasini ta’riulaysiz;
  • Marketing axborot bilan ishlashning amaliy usullari va analitik instrumentlarini o`zlashtirasiz;
  • Sotuv bo`limlarining sonini optimallashtirish va hisoblashni hamda  bo`lim va har bir mutaxassis samaradorligining asosiy  ko`rsatkichlarini ishlab chiqishni o`rganasiz;
  • YUqori malakali va samarali komandani qanday qilib to`plashni bilib olasiz;
  • Istalgan darajadagi nostandart vaziualarni tezkor hal qilish va maqsadga erishishning qulay usullarini topshini o`rganib olasiz.

Ushbu dasturni tanlash kimlarga tavsiya etiladi?

  • Marketing bo`yicha va tijorat departamentlarining direktorlariga
  • Marketing bo`yicha menejerlar, prodakt-menejerlar va brend-menejerlarga
  • Mijozlar bilan ishlaydigan menejerlar va sotuvlar bo`yicha menejerlarga
  • Marketing yoki sotuvlar sohasiga o`tishni rejalashtirayotgan menejerlarga

O`qitish muddati va o`quv rejasi

“Marketing va sotuvlar” ixtisosligiga MBA Professional dasturi bo`yicha o`qitish muddati 2 yil. O`qitish jarayonida 14 ta bazoviy modul, shuningdek qo`shimcha maxsus qism o`rgatiladi.

Аbituriеntlаrgа tаlаblаr:

  • Tugallangan oliy ma’lumot (bakalavriat, mutaxassis yoki magistratura);
  • 2 yildan ortiq ish tajribasi.

Diplomlar:

Konsalting mutahassisligi bilan MBA professional dasturi bo'yicha o'qish jarayoni nihoyasiga yetgach, hamda diplom loyihasi himoya qilingach, har bitta bitiruvchi ikkita diplomga ega bo'ladi:

  1. «Ish yuzasidan boshqarish masteri — Master of Business Administration (MBA)» qo'shimcha kvalifikasiyaning berilganini tasdiqlovchi qo'shimcha (oliy) ma'lumotga diplom;
  2. Chet el tashkilotlarda taqdim etish uchun qo'shimcha tarjima qilinishi yoki notarial tasdiqlanishi kerak bo'lmagan Master of Business Administration darajasining berilganligi to'g'risidagi ingliz tilidagi xalqaro diplom, hamda diplomga umumyevropalik ilova (Diploma Supplement).

O’quv shakli va narxi:

MTTni qo’llash bilan sirtqi shakl Sirtqi dаm оlish kunlаri guruhidа
Mоskvаdа 2-tа kunduzgi sеssiya bilan
Sirtqi dаm оlish kunlаri guruhidа
Mоskvаdа 1-tа kunduzgi sеssiya va
chet elda 1-ta kunduzgi sessiya bilan
149 000 rub.
(219 000 rub.)
219 000 rub.
219 000 rub.
(269 000 rub.)
269 000 rub.
249 000 rub.
(369 000 rub.)
369 000 rub.

O`qitish narhiga to`liq (2 yil) o`qitish kursi kiradi, qo`shimcha to`lovlar yo`q;
Boshlang`ich badali 0% bo`lgan 36 oygacha ta’lim kreditini olish mumkin.

Яндекс.Метрика