Marketing va sotuvlar
Bugungi kunda tijorat bo`lim boshliqlariga, bu faqat marketing yoki faqat sotuvlar bilan shug`ullanadigan bo`lim bo`ladimi, yoki bu ikkala funksiyani birlashtirgan yirik bo`linma bo`ladimi, alohida ko`nikma va vakolatlarni tizimlashtirish yetishmaydi. Jumladan, marketing bo`yicha mutaxassislar sotuvlar bo`yicha mutaxassislarning mas’uliyatlari sohasini, va aksincha sotuv bo`yicha mutaxassislar marketing bo`yicha mutaxassilarning mas’uliyati sohasini yaxshi bilishlari kerak. Uaqat kompleks yondashuv qo`llangan holdagina siz zamonaviy raqobat muhitda samarali ishga erishishingiz mumkin.
Moscow Business School va Moskva texnologiya instituti MBA Marketing and Sales dasturini taklif etib, uning maqsadi — ham marketing sohasida, ham sotuvlar sohasida ishlay oladigan rahbarlar va menejerlarni tayyorlashdan iborat. Mazkur dastur o`z bilim va ko`nikmalaringizni takomillashtirish, zamonaviy samarali uslullarni qo`llash va vaziualarni tezkor hal etishda yordam beradi.
O’qish jarayoni natijasida siz:
- Sotuvlar bo`limi xususiyatlarini hisobga olgan holda uzoq muddatli marketing rejalashtirish, marketing vaziualarni boshqarish va amalga oshirish ko`nikmalariga ega bo`lasiz
- Marketing maqsad va vaziualarini tushungan holda sotuvlarni boshqarishga yangi yondashuvlarni qayta ko`rib chiqasiz va o`zlashtirib olasiz;
- Kompaniyada marketing va sotuvlarni boshqarishga kompleks yondashuvni qo`llab vaziyatning o`zgarishini oldindan ayta olishni o`rganasiz;
- Kompaniyangiz uchun sotuvlar strategiyasini ta’riulaysiz;
- Marketing axborot bilan ishlashning amaliy usullari va analitik instrumentlarini o`zlashtirasiz;
- Sotuv bo`limlarining sonini optimallashtirish va hisoblashni hamda bo`lim va har bir mutaxassis samaradorligining asosiy ko`rsatkichlarini ishlab chiqishni o`rganasiz;
- YUqori malakali va samarali komandani qanday qilib to`plashni bilib olasiz;
- Istalgan darajadagi nostandart vaziualarni tezkor hal qilish va maqsadga erishishning qulay usullarini topshini o`rganib olasiz.
Ushbu dasturni tanlash kimlarga tavsiya etiladi?
- Marketing bo`yicha va tijorat departamentlarining direktorlariga
- Marketing bo`yicha menejerlar, prodakt-menejerlar va brend-menejerlarga
- Mijozlar bilan ishlaydigan menejerlar va sotuvlar bo`yicha menejerlarga
- Marketing yoki sotuvlar sohasiga o`tishni rejalashtirayotgan menejerlarga
O`qitish muddati va o`quv rejasi
“Marketing va sotuvlar” ixtisosligiga MBA Professional dasturi bo`yicha o`qitish muddati 2 yil. O`qitish jarayonida 14 ta bazoviy modul, shuningdek qo`shimcha maxsus qism o`rgatiladi.